מידע

חידוש או הגדלת מינון ברישיון קנאביס רפואי

חידוש רישיון קנאביס

בשעה טובה ומוצלחת קיבלתם רישיון קנאביס רפואי ומבחינתכם הגעתם למנוחה ולנחלה? למרבה הצער, הרבה מאוד מטופלים בקנאביס רפואי מגלים מהר מאוד שמרוץ העכברים הבירוקרטי לא מסתיים. את הרישיון לקנאביס רפואי צריך לחדש, במקרה הטוב בכל שנה, במקרה הפחות טוב כל חצי שנה ומסתבר שמה שאמור להיות עניין טכני יכול להתפתח לתיזוז בין רופאים ורשויות שגובה זמן וכסף ומותיר אתכם בלי המרשם לתרופה שאתם כל כך צריכים.

אז הנה כמה דברים שמומלץ לדעת וכדאי לקחת בחשבון כאשר המשימה העומדת על הפרק הנה חידוש רישיון קנאביס. 

חידוש רישיון דורש זמן

זה מרגיז אך זו המציאות, נקווה שיום אחד הבירוקרטיה של תחום הקנאביס הרפואי תתקצר. פה ושם יש סימנים שזה קורה והרפורמה המקיפה שענף עבר לפני מספר שנים היתה אמורה להתמודד גם עם הסוגייה הזו. בפועל הבירוקרטיה לחידוש רישיון עדיין מאוד מסורבלת ולכן כדאי לקחת בחשבון שזה לוקח זמן ולא משהו שעושים ערב לפני או ערב אחרי שפג התוקף של הרישיון. כמה זמן? על פי  היק"ר מדובר בלפחות 45 ימי עבודה (בפועל זה כמעט חודשיים), ההמלצה היא להתחיל לטפל בנושא לפחות חודשיים לפני תום התוקף. ניתן לחסוך את הזמן הזה על ידי ביקור אצל רופא מומחה מוסמך קנאביס, אך לחסכון הזמן הזה יש גם עלויות.

איזה מסמכים צריך להכין לחידוש רישיון?

כאשר מגישים מסמכים לחידוש רישיון נדרשת חוות דעת של רופא המשפחה על יעילות הטיפול ועל כלל המצב הרפואי והטיפול התרופתי שהמטופל מקבל. התייחסות דומה נדרשת גם מהרופא המומחה. בנוסף צריך להגיש טבלת צריכה.

כמה זה עולה?

הסכום שקבע משרד הבריאות חידוש רישיון קנאביס באופן רגיל הוא 278 ש"ח. תהליך מהיר שנעשה אצל רופא קנאביס מוסמך באופן פרטי עשוי לעלות עד 1500 ש"ח.

עדכון מרשם

חידוש רישיון קנאביס גם מהווה הזדמנות לעדכון המרשם. נזכיר שיש תוצרי קנאביס שונים במינונים שונים של THC ו-CBD (החומרים הפעילים העיקריים בקנאביס רפואי) ובכמות שונה. על פי רוב מטופל חדש יקבל מרשם ל-20 ג"ר בחודש ולתוצרי קנאביס יחסית חלשים. הרבה מטופלים, אחרי שהתרגלו לשימוש בקנאביס רפואי וגילו איזה נוסחה של שימוש עובדת הכי טוב בשבילם, מעוניינים לשנות מינון או להעלות את הכמות החודשית. מי שיכול לבצע עדכון כזה הוא, שוב, רופא מוסמך קנאביס רפואי וחידוש הרישיון הוא הזדמנות גם בהקשר הזה.

סיוע בחידוש רישיון קנאביס

למרות המתווה הברור שהוצג, הרבה מטופלים מסתבכים בזמן חידוש הרישיון. מי שיכול לסייע בכך הם אנשים שלמדו את התחום ובקיאים בבירוקרטיה וידעו לקצר לכם זמן וכאבי ראש גם באספקט הזה. הם יוכלו לסייע לכם גם בעדכון המרשם ובעזרת הרופא גם לסייע בקביעת תמהיל הרישיון והיקפו.

ניתן להיעזר בנו לצורך חידוש הרישיון או הגדלת המינון הקיים

לחברתנו ניסיון רב בתחום, אנו נוכל לתת לכם מענה ייעיל ומהיר לחידוש רישיון הקנאביס שלכם ולהגדלת המינון והתאמת הריכוזיות לפרטים נוספים מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונחזור בהקדם

Scroll to Top

אחוזי ההצלחה המשוערים לקבלת רישיון קנאביס רפואי :

דילוג לתוכן