מידע

מהפכה בתחום: רישוין קנאביס רפואי ללא צורך בתרופות לסובלים מכאב כרוני

גם אתם חלק מהאנשים הרבים הנאבקים בכאב כרוני עקב מצבים רפואיים כמו: פיברומיאלגיה, פריצות דיסק, בלטי דיסק, מיגרנות, בעיות עצביות או אבחנות דומות?

במידה ואתם מעל גיל 45, יש לי חדשות מדהימות! קבלת רישיון קנאביס רפואי קלה מתמיד, הודות לנהלים החדשים המבטלים את הצורך במיצוי תרופתי או שימוש ממושך בתרופות אופיאטיות. אנו ב-CANNA, נוכל ללוות אותך בתהליך ביעילות, כדי להבטיח שתקבלו את ההקלה שמגיעה לכם.

הנוהל השתנה:

עד היום, קבלת רישיון קנאביס רפואי דרשה מהמטופלים להוכיח היסטוריה ממושכת של שימוש בתרופות אופיאטיות לשיכוך כאב. עם זאת, הזמנים השתנו, ו-CANNA נמצאת בחזית המהפכה הזו. כעת, אם אתם מעל גיל 45 וסובלים מכאבים כרוניים, אתם יכולים לקבל רישיון לקנאביס רפואי ללא צורך בתיעוד ארוך של השימוש בעבר שלכם באופיאטים. גישה פורצת דרך זו מכירה במגוון של מצבי כאב ונותנת אופציה למטופלים המחפשים פתרון חלופי.

איך CANNA יכולה לעזור:

ב-CANNA, אנו מבינים את המכשולים הבירוקרטיים של קבלת רישיון קנאביס רפואי. זו הסיבה שייעלנו את התהליך כדי להפוך אותו למהיר, יעיל וללא בעיות. הצוות שלנו מחויב להבטיח שתקבלו את ההקלה המגיעה לכם, ללא עיכובים מיותרים.

המומחיות שלנו: אנו מתמחים בסיוע למטופלים כמוך בקבלת רישיון קנאביס מרופאים בישראל. השירותים המקיפים שלנו כוללים בדיקות זכאות, המלצות מרופאים מומחים והנפקת רישיון הקנאביס הרפואי. צוות המומחים שלנו כאן כדי להדריך אותך בכל שלב.

 

עושים את הצעד הראשון:

אם אתם מוכנים לחוות את היתרונות של קנאביס רפואי לשיכוך כאבים כרוניים, הצעד הראשון הוא פשוט ביותר השאירו לנו פרטים בטופס ועשו את הצעד הראשון לקראת חיים עם פחות כאב ויותר אפשרויות.

Scroll to Top

אחוזי ההצלחה המשוערים לקבלת רישיון קנאביס רפואי :

דילוג לתוכן